18 august 2011

I ♥ u.

Păi,what can I say? Am blogul ăsta de secole[ok nu chiar,de prin 2007 defapt],astăzi mi-am adus aminte de el,şi am zis: hei,de ce nu incep să scriu dacă tot îl am?M-am logat,l-am infrumuseţat puţin,am făcut unele modificări,iar apoi,the big problem.CE să scriu?
Am stat câteva minute contemplând frumuseţea monitorului meu,gândindu-mă la ce să scriu când,bang! inspiraţia m-a lovit.Ce-ar fi să scriu despre iubire?Da,ştiu,probabil veţi zice că e un subiect învechit şi mult prea comun ca să citească cineva.Dar pentru mine nu contează.Scriu ce vreau.Cum am zis.My world,my thoughts,my rules.Nu-ţi place,nu te obligă nimeni să citeşti.Da,da,uite,in dreapta sus ai un x drăguţ.Dă click pe el dacă nu iţi convine.
Dacă ai hotărât să citeşti mai departe,atunci iţi mulţumesc şi iţi urez lectură plăcută.

Iubirea.
Aici intră toate categoriile de iubiri,ca sa zic aşa.Iubirea pentru părinţi,fraţi,alte rude mai mult sau mai puţin apropiate,băieti/fete.
Ce e iubirea?Dacă deschidem DEX-ul,vom descoperi că iubirea este:
1) A IUBI și A SE IUBI. 2) Sentiment de afecțiune față de o persoană de sex opus; dragoste; amor. 3) Atașament sufletesc (simpatie, prietenie, afecțiune) puternic față de cineva sau ceva.
Asta e definiţia din dicţionar.
Dar ce este iubirea in concepţia unei persoane?Unii zic că sunt fluturii din stomac la vederea persoanei iubite,alţii iau bătăile rapide ale inimii drept un semn al iubirii,iar alţii consideră că este iubire atunci când simţi că nu poţi să trăieşti fără acea persoană.
Eu?Eu cred că iubirea este ceva profund,ceva ce nu poţi descrie în cuvinte,ci numai în fapte.Iubire poate fi atunci cand dai ultimul mărunţiş care îl ai,omului din colţul străzii.Iubirea este atunci când mama ajunge acasă de la servici,obosită şi supărată,te găseşte pe tine stând la pc,vasele sunt murdare iar totul este o dezordine totală,iar ea mai are totuşi răbdarea şi puterea să te intrebe dacă ai mâncat;iubirea este atunci când surioara mai mică se imbracă cu lucrurile tale,pentru că vrea să fie şi ea mare ca tine.Iubire este atunci când,deşi nu l-ai hrănit,câinele tău vine totuşi la tine şi iţi linge mâna.Iubire este faptul că Dumnezeu ne dă putere să ne trezim in fiecare dimineaţă,pregătiţi pentru o nouă zi.Iubirea este peste tot,este un sentiment mirific ce vine din adâncimea sufletului şi ni se scurge prin vene.
Aşa că,acum te intreb,tu cum stii să iubeşti?

Niciun comentariu: