12 aprilie 2012

Cum sa frangi inimi.



In primul rand,ascultati asta, se potriveste cat de cat cu situatia,numai ca rolurile sunt inversate.
Asa,si acum sa trecem la subiect.Titlul postului de azi,"Cum sa frangi inimi.".Am de gand astazi sa va invat asta.Da,cred ca multi dintre voi ati vrea sa stiti.Pai,sa incepem.
In primul rand,totul trebuie sa fie spontan,sa fie neprevazut.Sa ii spui ei ca e neprevazutul din viata ta,ca esti fericit cu ea,sa o alinti,sa ii spui ca e micuta ta.Sa inceapa totul de la o gluma bineinteles.Iar apoi,intr-o seara,in care ingerezi cantitati industriale de alcool,sa o suni si sa ii spui cele mai ascunse sentimente ale tale,eventual sa ii zici chiar ca ai ajuns sa te indragostesti de ea,sa o iubesti.Da,zi ca o iubesti.Asta o va impresiona pana la lacrimi.Apoi fa-i complimente,spune-i cat de frumoasa ii e privirea,buzele,atinge-i pielea in timp ce ii spui cat e de fina...Zambeste-i,asculta ce are de zis,cand iti spune ce are nevoie,ce cauta si ofera-i ce vrea.Ofera-i ce vrea in subconstient.O vei vraji total cu toate astea.Si cand ea va fi in al 9-lea cer,spune stop.Dar nu ii spune in fata,ci nu o mai suna si fi indiferent.Stii,indiferenta doare al dracului de tare.Ea nu te va suna,daca tu nu o suni,pentru ca nu va sti ce sa creada.Si tu ai scapat.Si astfel o lasi in ceata.Si astfel i-ai frant inima.Iar si iar si iar.
Cam asa frangi inima unei fete cel mai bine.Dar bineinteles ca situatia se poate intoarce la 180 de grade,fata sa gaseasca un altul care sa ii ofere ceea ce cauta si poate,poate va fi el persoana potrivita.
Celor carora nu va place postul de astazi,imi cer scuze ca v-am facut sa va pierdeti timpul degeaba.Acesta este ultimul post pana in 21 aprilie.Voi fi plecata in Bucuresti,asa ca va doresc un "Paste fericit!",sa fiti cuminti si aveti grija de voi.
O saptamana frumoasa!Pana data viitoare,va pup.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Hai sa fim sinceri si sa dam dovada de nonconformism. Pentru cei care se intreaba despre cine este vorba in acest post pot sa ma ridic in picioare si sa spun "eu sunt cel vinovat". Cat despre ceea ce scrii tu acolo, iti dau o veste proasta. Nimic din ceea ce crezi tu nu este adevarat. Toate lucrurile pe care le-ai citat sunt adevarate. Singura problema... Vroiam sa simt ca si tu simti aceleasi lucruri.

Complicatsitotusisimplu spunea...

Sa fiu sincera,credeam ca ti-ai dat seama de ceea ce simt,de multe ori sunt ca o carte deschisa asa ca era imposibil sa nu fi sigur de sentimentele mele.In orice caz,poate ca am gresit eu,poate ca e adevarat tot ce am citat.Dar asta e,ce a fost a fost si gata.