22 aprilie 2012

Punct si de la capat.



Aseara a fost o seara plina de evenimente importante.Am fost la majoratul unei bune prietene unde pot zice ca m-am distrat relativ ok,am dansat pana la epuizare dar m-am retras repede.
Si dupaia pot zice ca a inceput distractia.Am aflat lucruri noi,lucruri care m-au lasat masca dar totusi ma bucur ca le-am lamurit.
De multe ori cine te tradeaza cel mai repede sunt fratii,si prietenii.La un moment dat,ramasesem intr-o ceata totala iar acum trebuie sa retrag tot ce am scris in posturile anterioare.Nu am fost folosita asa cum credeam,nu,a fost ceva serios,numai ca din cauza asa zisilor "prieteni",varianta mea a povestii nu a mai fost ascultata si eu am ramas in aer.Imi pare rau ca a trebuit sa se ajunga la asta,sa se termine asa brusc si aiurea,dar ce sa faci,se pare ca asa a fost sa fie.
Dar uite ca roata se intoarce,prieteniile se reintregesc si totul are un final fericit.Sau un nou inceput?
Asa ca zic acum,punct si de la capat.Eu sunt fericita acum asa cum sunt,o piatra mi-a fost luata de pe inima,el e fericit,toti suntem fericiti si ma bucur.
Iar acum stiu ca am pe cine conta atunci cand am nevoie,si stiu sa am grija pe viitor cu prietenii mei.Stiu ca am pe cineva care ma iubeste si ca trebuie sa tin cu dintii de tot ce am in momentul de fata.Si sa nu uitam:iti multumesc pentru tot :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

fraza "De multe ori cine te tradeaza cel mai repede sunt fratii,si prietenii,nu dusmanii cum tind sa creada multi." e gresita >:) citeste-o si reciteste-o si zi-mi ce e gresit :-?

Complicatsitotusisimplu spunea...

@todd,multumesc de atentionare,am corectat acum :)