10 aprilie 2012

Scrisoare pentru prieteni(I)

"Draga mea prietena,recent imi spuneai ca viata ta a devenit brusc mult mai frumoasa,si iti vedeam zambetul sincer,iar ochii iti straluceau.Erai atat de fericita!Dar ceva s-a intamplat cu tine,si nu vrei sa imi spui.Ceva a intervenit in calea fericirii tale si ti-a distrus toate sperantele care le aveai.Iar acum ochii iti sunt tristi,si desi incerci sa zambesti si spui acele doua cuvinte "Sunt bine",inauntrul tau este furtuna.O furtuna puternica care iti intuneca ratiunea.Si asa ajungi sa nu iti mai controlezi actiunile si incerci sa iti versi toata frustrarea pe altii.Stiu,e greu,indiferenta doare si pe tine asta te afecteaza cel mai mult.Tu,care esti o persoana a atingerilor,esti ranita acum.Te vad zilnic si imi dau seama de asta.Somnul iti e tulburat si sentimentele sunt vraiste.Inca o data ti-ai dat inima pe tava,si ti-a fost rupta...sau cel putin crapata.Sau poate te inseli.Poate nu e decat imaginatia ta care iti joaca feste,poate este doar o incercare,o proba peste care trebuie sa treci.Nu stiu ce sa iti zic sa faci.Mi-ai cerut sfatul,dar eu de data asta nu sunt in stare sa ti-l ofer.Si e greu.Durerea ta ma doare pe mine.Poate ca cel mai bine ar fi sa astepti,sa astepti ca persoana aceea sa isi dea seama cat de tare ii duci dorul,cum ti-e dor de privirea ei,de sarutarile ei,de atingerile ei,de vocea ei.Intr-un cuvant,asa cum i-ai zis,de tot ceea ce esti tu cand e langa tine.Poate va realiza,poate nu.Si desi esti confuza,nu uita,speranta moare ultima,si mereu tot raul spre bine.Pana data viitoare,ai grija."

Niciun comentariu: