05 aprilie 2012

En detail.

Daca mi-ar fi spus cineva acum o luna si ceva ca voi iesi din cochilia in care ma restrasesem,as fi zis ca glumeste,ca nu e posibil asa ceva.Timp de 7 luni lungi,am stat izolata in casa.Nu ca as fi fost pedepsita sau asa ceva,dar pur si simplu nu am vrut sa ies.Ieseam la scoala si atat.Si petreceam zilele si uneori nopti intregi stand la calculator,inchisa in lumea mea virtuala,cu prietenii mei de la distanta,care din nefericire erau singurii pe care ii mai aveam.Puteti sa radeti,sa ziceti ce vreti,dar am legat prietenii frumoase la distanta si chiar relatii.Visam sa ne vedem si sa traim happily ever after.Dar acum imi dau seama ca asemenea relatii nu vor putea fi niciodata posibile,si aici vorbesc din proprie experienta.Bine,nu zic un nu categoric,mai sunt si unele cazuri in care relatiile la distanta rezista cel mai mult si sunt cele mai puternice,ajungand chiar si la o casnicie fericita.Dar pana la o casnicie sau o relatie serioasa e cale lunga.
Eu una cel putin sunt o persoana care are nevoie de apropiere si contact fizic.Sa fiu langa persoana respectiva,sa traiesc anumite momente langa ea.Desi sunt un Capricorn veritabil,se pare ca am numai o parte din calitatile si defectele acestei zodii.In schimb,avand ascendentul in Rac,de la aceasta zodie am foarte multe caracteristici.Stiu ca o sa dau copy/paste,dar citind urmatoarele randuri,ma veti cunoaste mai bine cum sunt eu defapt.
"Au o imaginatie bogata, sunt oarecum sentimentali, intelegatori si vorbareti. Au o memorie prodigioasa, mai ales pentru evenimentele istorice sau familiale; sunt harnici, frugali, strangatori si grabiti sa acumuleze cele necesare vietii.Aceste persoane sunt niste creaturi foarte tandre. Au ceva care ii face sa vi se para foarte familiari - de parca ar fi chiar baiatul sau fata din vecini. Atunci cand intra intr-o incapere n-o fac intr-un mod evident. Mai degraba, se dau intr-o parte si isi croiesc drum inauntru. Pentru ca in general sunt destul de emotivi, pot sa devina nelinistiti foarte repede, mai ales in public.Din moment ce au descendentul in Capricorn, persoanele cu Ascendentul in Rac cauta stabilitate si siguranta in partenerul pe care il au si in prietenii lor. Aceste persoane se descurca cel mai bine atunci cand partenerul da dovada de putere, stabilitate financiara si emotionala si indemanare. De fapt, nativii cu Ascendetul in Rac prefera relatiile in care exista niste reguli bine definite. In anumite cazuri, acesti nativi pot sa isi surprinda partenerul.De obicei manifesta inclinatii psihice sau oculte."

Ei bine,aici ma incadrez eu defapt.Poate multi nu credeti in zodii,sau astrologie.Si nu voi incerca sa va fac sa credeti,dar cel putin mie mi se potriveste descrierea respectiva.
O zi frumoasa sa aveti!

Un comentariu:

Fla spunea...

Tocmai am realizat ca nu ai scris un cuvant despre cea mai buna prietena a ta pe blog-ul asta , sunt dezamagita :(