20 aprilie 2012

Home sweet home.

Stiti cum se spune,ca nicaieri nu-i ca acasa?Ei bine,ce se intampla atunci cand acasa nu mai e la fel?Ce se intampla cand ajungi acasa si te simti de parca ai fi straina in locul ala?Cum e cand te simti goala pe dinauntru,ca ceva iti lipseste,si tot ce ai ca sa iti aduca alinare este un tricou din care se resimte inca parfumul lui?Si stai si asculti piesa pe care ati dormit impreuna prima data,iti dau lacrimile si totul te doare?Desi stii ca nu s-a terminat nimic intre voi,ca va veti revedea peste cateva saptamani,care par ani,totusi nu te poti abtine sa nu fi absenta de tot ce se intampla in jurul tau,de prietenii care odata te faceau sa razi iar acum nu mai prezinta un asa mare interes,pentru ca totul,tot ce simti si gandesti se invarte in jurul lui.
A fost o saptamana frumoasa in Bucuresti.O saptamana in  care m-am simtit iubita si placuta de toti din jurul meu.O saptamana in care am zambit cu adevarat si am spus sincer si raspicat "Sunt bine."Am gasit in el tot ce cautam.Si acum stau si ma gandesc,stiu cui trebuie sa ii multumesc pentru tot ce traiesc eu acum.Pentru ca daca nu era acel EL,eu nu ajungeam sa il cunosc pe cel care imi face inima sa bata putin mai repede decat trebuie,care ma respecta si adora.Si pentru care sentimentele sunt reciproce.
Si acum,sa dam cartile pe fata.Iti multumesc VLAD,pentru ca mi-ai deschis ochii cu tot ce ai facut si zis.Daca nu erai tu,ajungeam sa fiu o frustrata care nu stie ce vrea de la viata.Dar acum stiu.Si iti voi fi mereu recunoscatoare.Ai fost un element important in viata mea,ca sa zic asa.
Un weekend frumos sa aveti!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Pana la urma si demonii se pot transforma in ingeri. :)
Ma bucur ca acum stii ce vrei si ma bucur ca el nu mai este atat de complicat ca altii.

Valy spunea...

Nu , nu sunt.Sunt chiar pe placul ei :P

Valy spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.