16 aprilie 2012

"Orice sfarsit are un nou inceput."

Am citit odata o carte,iar la un moment dat,am nimerit peste un citat foarte frumos si simplu.
"Orice sfarsit are un nou inceput."
Mi-a placut foarte mult,desi nu credeam asta si nu am crezut.Insa acum cred.Cred din tot sufletul ca tot ce ni se intampla in viata asta,se intampla cu un scop.Ne intristam dar numai ca apoi sa putem aprecia adevarata valoare a lucrurilor.Suntem dezamagiti doar pentru a invata la randul nostru sa nu dezamagim.Plangem ca apoi sa invatam sa radem.E atat de simplu si totusi atat de complicat!Da,am suferit si recunosc asta,nu are rost sa ma prefac.Am suferit din cauza lui pentru ca parea atat de ideal.Nu stiu,probabil a avut dreptate.Probabil El nu a fost decat o provocare in viata mea,o provocare pentru mine,sa vad ca eu pot avea ce vreau.Da,asta ai fost.Doar o provocare.Recunosc,desi fiind o provocare,m-am atasat de el.Fara sa vreau.Pentru ca asta sunt eu.Mereu ma atasez intr-o mai mare sau mica masura.Dar stii ce este ciudat?Ca desi pareai tot ce vroiam,nu mi-ai adus lumina in viata.Da,te "aveam",dar in rest totul mergea prost.Foarte prost.Spre deosebire de acum.Acum,totul merge atat de bine din toate punctele de vedere.Sunt fericita,rad,dansez,ma bucur cu adevarat de viata.Alaturi de o persoana speciala si familia lui care este ca si familia mea.Familia noastra.Nu ma asteptam sa gasesc ce am gasit.M-am dus legata la ochi fara sa stiu concret la ce sa ma astept.Iar ce am gasit este cu mult peste asteptarile mele.Am gasit oameni,care desi nu au vila,masini si bani,stiu sa se bucure de viata.Stiu sa se bucure de lucrurile mici si aprecieaza totul la adevarata valoare.E ciudat stii..credeam ca odata ce ceva s-a sfarsit,e imposibil sa mai existe un nou inceput,chiar daca asa era citatul.Dar acum,recunosc cu mana pe inima ca da,pentru orice sfarsit exista un nou inceput,trebuie doar sa lasam lucrurile sa vina de la sine,fara sa fortam nimic.Pentru ca atat fericirea,cat si dragostea,ne gaseste ea pe noi.Daca o cautam noi cu forta,nu vom obtine nimic,doar ceva iluzoriu,care va dura pentru scurt timp iar apoi vom fi lasati cu ochii in soare.Asa ca dragii mei,nu incercat sa cautati fericirea si dragostea acolo unde nu exista,ci asteptati.Totul va veni de la sine si nu uitati: "Orice sfarsit are un nou inceput."




--P.S: Inca sunt in Bucuresti,pentru cei curiosi.--

2 comentarii:

Unknown spunea...

De multe ori tindem sa acuzam persoanele care s-au apropiat de noi si apoi ni se pare ca ne-au uitat (desi nu au facut-o). Asa cum scriai toate lucrurile care se intampla au n rol definitoriu in transformarea noastra. Poate ca eu am fost acela care ti-a deschis ochii spre ceea ce meriti cu adevarat

Complicatsitotusisimplu spunea...

Nu stiu ce sa zic,cum ziceam in post,cel mai bine e sa astepti,iar eu am facut exact contrariul.Nu am asteptat ci am vrut sa grabesc lucrurile si uite ce s-a ales de tot.Avand orgoliul ranit,ce puteam zice?Probabil ai dreptate,probabil tu ai fost acela care a avut un rol important in tot ce mi se intampla mie acum.