06 aprilie 2012

"Sunt bine."

In urma unor evenimente din ultima saptamana,cand a inceput totul,s-au schimbat multe.S-au aflat lucruri noi,s-au legat relatii,s-au schimbat prietenii.
Cati dintre voi nu au trecut prin schimbari de genul?Cati dintre voi nu au incercat sa afiseze un zambet in timp ce inauntrul vostru era furtuna?Cati dintre voi nu au avut parte de evenimente care v-au lasat un gust amar dar ca sa nu pareti slabi in ochii celor de langa voi ati spus "Sunt bine." ?
Si eu am folosit de multe ori aceste doua cuvinte.Nu am vrut sa par slaba in ochii celor din jur,pentru ca daca ceilalti te vor vedea asa,vor incerca sa profite.Nu ai ce face,asa sunt unii oameni(daca ii putem numi oameni),dar tu trebuie sa fii puternic si sa treci cu capul sus peste orice s-ar intampla.A trecut o saptamana ,o saptamana in care am redescoperit sentimente pe care nu credeam ca mai sunt capabila sa le am.Iar aici vin si constat: e incredibil cat de mult te poate influenta/schimba cel de langa tine.Uneori in rau,alteori in bine.La mine e un caz fericit si iti multumesc.
Iar pentru cei care nu sunt cazuri fericite,tot ce va pot spune e: nu lasati niciodata pe nimeni sa va influenteze gandurile si faptele.Nu-i lasati sa va fure visele zicand ca sunteti prea slabi pentru a le implini.Nu-i lasati sa va conduca si sa va doboare.Si deabea atunci,cand veti reusi sa faceti tot ce v-am zis,deabea atunci veti putea afisa un zambet autentic si veti zice sincer,clar si raspicat "Sunt bine".Pentru ca nu merita sa suferi sau sa te schimbi pentru nimeni,iar cei care vor merita,nu iti vor cere asta niciodata.
Si desi afara ploua,tuna si fulgera(cel putin la mine),va doresc sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu: