21 aprilie 2012

Complicat si totusi simplu.

De multe ori tindem sa credem ca alegerile pe care le facem in viata sunt cele mai corecte si cele mai bune,dar de multe ori se dovedesc a fi gresite.Si atunci nu ne ramane decat sa suferim repercursiunile alegerilor noastre si atat.
De ce am ales titul "Complicat si totusi simplu" pentru postul de azi?Ei bine,pentru ca asa este.De multe ori ne complacem in anumite situatii doar de dragul de a o face,in situatii dificile,deoarece credem ca aceea e singura cale,fara sa vedem si partea simpla a lucrurilor.Asta pentru ca noi,oamenii,asa suntem facuti.Alegem partea grea,fara sa ne gandim la consecinte,iar apoi unii dintre noi,din cauza lasitatii,dau inapoi,iar altii,mai curajosi merg pana la capat.
Si in viata mea au fost multe momente in care m-am aruncat in lac ca sa zic asa,fara sa stiu cat e de adanc.De cateva ori am reusit sa ies la suprafata,si aici recunosc,cu ajutorul altora,iar de cateva ori nu.Am facut in viata alegeri pe care acum le regret din suflet,dar asta este,nu mai pot da inapoi.Si asta doar pentru ca nu am avut rabdarea necesara sa gandesc inainte sa sar.
Pe de alta parte,am facut si unele alegeri pe care acum nu le regret si nici nu le voi regreta vreodata.Alegeri datorita carora viata mea e mai senina acum,mai complicata si totusi  mai simpla.
Va multumesc tuturor celor care ati fost alaturi de mine atunci cand mi-a fost greu,va multumesc si celor care mi-ati facut rau,dar raul vostru m-a invatat sa fiu mai atenta pe viitor.Va multumesc si celor care m-ati invatat sa visez,pentru ca visul este cea mai puternica arma a unui om.
Si daca voi credeti ca v-am uitat,ei bine,sa stiti ca nu e asa.Ceva din mine a ramas la voi,si e ceva ce nu voi mai putea recupera vreodata,doar sa stiti ca nu va voi recunoaste faptul ca nu v-am uitat,in fata;sunt prea orgolioasa sa fac asta.Uneori e suficent sa astepti un semn,oricat de mic si subtil ar fi.

Pana data viitoare,va pup.

Niciun comentariu: