03 aprilie 2012

Top-ten pasiuni.

In timp ce stateam si contemplam iar frumusetea monitorului meu,cu a doua cafea pe ziua de azi langa mine,ascultand piesa asta ,am zis ca ar fi cazul sa scriu mai multe despre mine.Bineinteles,nu toate detaliile picante ale vietii mele,ci doar pasiunile mele.
Iar acum,fara sa o lungim prea mult,sa incepem!

1.Cartile
De cand eram mica-mica,mi-a placut sa citesc.Am inceput bineinteles cu povestile clasice,scrise de Ion Creanga,Petre Ispirescu si asa mai departe,si pe masura ce am crescut am trecut la romane mai complexe,scrise de autori straini.Sunt genul de persoana care stie sa aprecieze o carte buna si care se transpune in piele personajului atunci cand citeste.

2.Parfumurile
Pot spune despre mine ca sunt o persoana cu simturi ascutite,mai ales cel olfactiv.Ador parfumurile dulci dar nici cele mai puternice nu-mi displac.Sunt genul de persoana,care daca simte un anumit miros intr-un moment important al vietii,sau la o persoana importanta,de cate ori voi simti acel miros,imi voi aduce aminte de momentul sau persoana respectiva.


3.Muzica
De obicei atunci cand stau la calculator,nu ascult muzica.Rareori,ascult la casti,pe telefon,atunci cand merg singura pe strada sau cand sunt in autobuz.Bineinteles ca ascult muzica si cand merg la vreo petrecere,sau cand ies in Taverna [cam pe acolo imi petrec in ultimul timp zilele ] 


4.Filmele
A fost o perioada in care tot ce am facut a fost sa ma joc un anume joc[care tin sa precizez ca nu imi mai starneste absolut deloc interesul acum],si am uitat de vechea mea pasiune.Ador sa ma uit la un film bun,horror,comedie sau romantic,alaturi de persoana iubita sau prieteni.


5.Ciudateniile
Aici,fara sa dau prea multe detalii,intra tot ce tine de supranatural,ocult,magie si asa mai departe...Sunt lucruri pe care le vorbesc cu persoane cu atractie fata de asa ceva,restul nu ma vor intelege.


6.Piercinguri si tatuaje.
Le ador,chiar sunt mandra posesoare a trei piercinguri superbe,pe care mi le-am facut cu mana mea,si am si patru tatuaje,pentru care nu am motive de lauda,sunt si ele acolo doar ca sa fie.Nu mi se par metode prin care cineva se poate "da mare",eu una cel putin mi le-am facut doar pentru placerea mea personala.


7.Discutiile
Ador momentele in care intalnesc persoane cu aceleasi interese ca mine,sau cel putin asemanatoare,si intre noi se infiripa discutii atat de interesante,incat timpul zboara pe langa noi fara sa ne dam seama.


8.Atentia
Ador sa mi se ofere atentie.Nu ma intelegeti gresit,de exemplu,nu imi place sa fiu in centrul atentiei intr-un grup ,ci aici ma refer la atentia din partea persoanei iubite.Un mic sms,sau un pupic in acele momente cheie conteaza foarte mult si ma fac sa ma simt foarte bine.


9.Florile
Banuiesc ca orice femeie apreciaza florile,asa ca de ce as fi eu o exceptie?Trandafiri,crini,zambile,orhidee cam astea ar fi preferatele mele.


10.Animalele
Iubesc orice animal,in special cainii.Sunt cei mai de incredere prieteni pe care ii poate avea un om,si poti fi sigur ca nu te vor trada niciodata.


Cam astea ar fi pasiunile mele,doar cele mai importante,cei care ma cunosc stiu si restul despre mine[sper!!],iar cei care ma vor cunoaste,vor afla pe parcurs.


O zi minunata sa aveti!

Niciun comentariu: