04 aprilie 2012

De ce?

Stiti ce ma enerveaza foarte mult pe mine?Genul de persoane care iti dau,cadou,anumite lucruri,pe care sa ti le ceara inapoi.Serios,mi se pare cea mai mare porcarie posibila.Eu una,spre exemplu,nici macar atunci cand am dat imprumut ceva,nu am mai cerut inapoi,pentru ca asta sunt eu,ce pot face daca am un suflet mare si nu ma lasa inima?Am daruit multe lucruri la viata mea,incepand cu lucruri materiale pana la sentimente si emotii.Si ce am obtinut?Nimic,doar experienta de viata,si o lectie ca altadata sa nu mai dau.Desi,nu mi-am invatat lectia si a fost nevoie de multe tentative pana sa imi intre ceva in cap.
Doi la mana,persoanele care nu pot trece peste ceva,care cred ca ai vrut doar sa le faci un rau lor,si te vad ca cea mai mizerabila fiinta de pe pamant.Fratilor,reveniti-va!Incerci ceva cu cineva,vezi ca nu merge,totusi zici "hai treaca,mearga de la mine,poate sunt eu de vina,hai ca nu renunt acum si mai incerc,poate poate o sa fie mai bine",dar totusi nimic bun nu se intampla,si atunci zici STOP.Si celalalt ce zice?"Ah,si-a batut joc de mine,nu a fost decat o joaca,nu a fost nimic serios,ce javra de om si asa mai departe."Fratilor,celor care li se intampla asa sa stiti ca nu au facut ce au facut cu intentie rea[bine,aici probabil mai intra si exceptii,sunt unii care fac rau intentionat] dar ganditi logic si calm.Ati fi preferat sa traiti in minciuna,ca celalalt sa zica,"da,totul e bine si frumos,te ador,te iubesc" iar in timpul asta sa viseze la altcineva?V-ar fi placut ca atunci cand va saruta,imbratiseaza,spune vorbe frumoase,sa se gandeasca la altcineva?Va place genul asta de teatru ieftin?Mie nu.Decat sa traiesc intr-o minciuna,chiar daca adevarul doare,prefer sa spun sau sa mi se spuna.
Adevarul doare,iar multi,decat sa sufere,prefera sa se complaca in tot felul de situatii,crezand ca totul va fi bine,sa stea ascunsi intr-o relatie falsa din care nimic bun nu va iesi.Incercarea moarte n-are.Si incerci.Si apoi nu merge,opresti totul,si tot tu esti cel condamnat,ca domne,esti un nesimtit fara scrupule.Nu dragii mei,deschide-ti ochii,tot ce se intampla se intampla cu un motiv.Iesiti din cochilia voastra si infruntati realitatea.De ce sa te ascunzi dupa deget?De ce sa nu fii curajos si sa infrunti orice provocare apare in calea ta?De ce,de ce,de ce?Iata o intrebare la care eu nu gasesc raspunsul.Asa ca va las pe voi,poate o sa reusiti sa ma lamuriti.Pana atunci,o viata frumoasa si plina de incercari peste care sa treceti cu capul sus va doresc.

Niciun comentariu: