06 mai 2012

Convorbiri.



Pai,in primul rand trebuie sa imi cer sincere scuze pentru absenta mea indelungata pe blog.Dar pur si simplu nu am avut starea necesara de a scrie.
Iar acum,inainte de a incepe,va recomand sa ascultati piesa asta .Se potriveste foarte bine cu totul.
Ei bine,in postul de astazi voi rescrie o discutie avuta intre mine si o prietena foarte buna.Nu ii voi scrie numele,pentru a-i proteja identitatea,dar poate cei apropiati noua isi vor da seama despre cine e vorba.
Totul a inceput la un pahar de vin rosu,iar cu totii stim bine ca vinul dezleaga limbile.
Ea: Stii,mi se intampla de multe ori,inainte sa adorm,sau cand ma trezesc,sau ce ma socheaza si mai mult,in timpul zile,sa incep sa ma gandesc la putinele,dar frumoasele momente petrecute alaturi de el.Si stau si nu imi vine sa cred ce intorsatura au luat lucrurile,cat de sec s-a terminat totul...
Eu: Nu te-ai gandit ca poate asa a fost sa fie?Sa il cunosti,sa petreci acele momente cheie cu el,sa inveti anumite lucruri chiar ca apoi sa plece din viata ta?Poate nu a fost decat un factor menit sa te pregateasca pentru viitor.
Ea: M-am gandit de multe ori si la varianta asta.Vai,defapt,la cate variante nu m-am gandit.Dar pur si simplu nu pot,defapt nu vreau sa inteleg ca gata,s-a terminat si fiecare a mers pe drumul lui acum.
Eu: Tu ai prieten fata mea,el are prietena.Ce poti sa mai faci?Nimic.
Ea: Stiu dar...
Eu: Nici un "dar".Accepta realitatea asa cum e ea,pur si simplu nu a fost sa fie si atat.
Ea: Nu ai habar cat de tare doare cand il vad cu ea.Am crezut ca o sa fiu puternica,dar nu pot.Nu au fost foarte multe intre noi,dar au fost de ajuns sa ma faca sa il iubesc.Iar acum tot nu reusesc sa il scot din mintea si sufletul meu,chiar daca sunt cu "**".Pur si simplu nu pot.Inca am poza cu el pe telefon.Am melodia lui preferata pe telefon.Oare sunt obsedata?
Eu: Nu esti obsedata,obsedata inseamna mult mai mult.Esti doar o inima ranita care inca se vindeca,si inca nu ai gasit persoana care sa te faca sa il uiti pe EL.Adica,in subconstientul tau,in fiecare baiat pe care il intalnesti,il cauti pe EL.Si nu il gasesti.Pentru ca nimeni nu mai e ca EL.Fiecare e unic in felul lui.Dar o sa treaca.Pentru ca timpul,vindeca orice rana.
La vorbele mele,ea a tacut,iar dupa cateva minute,a schimbat subiectul.
Draga mea,stiu ca inca te doare.Dar tu singura iti faci rau cu mana ta.Trebuie sa uiti si sa mergi mai departe.Pare imposibil acum,dar o sa vezi ca poti.Trebuie doar sa vrei.
Iar acum,dragii mei cititori,voi ce sfat i-ati da?
Astept cu drag comentariile voastre.
Pana data viitoare,va pup.

2 comentarii:

valy spunea...

sincer gandestete doar ca viata merge inainte si nu totul se rezuma la un baiat, trebuie sa te gandesti doar ca pamantul "pute" de baieti si poate ca mult mai perfecti decat acest tip.Sunt baieti care te-ar merita pt simplul fapt ca stiu sa aprecieze ce au langa ei si altii care stiu doar sa isi bata joc sau sa urmareasca anumite chestii :-?... Presupun ca esti tanara si ai toata viata inainte asa ca incearca sa nu mai cauti acel baiat care il vrei tu ca sigur va venii la tine singur.Sau daca vrei sa il faci pe tipul respectiv sa vina singur la tine trateaza-l cu indiferenta aratai nepasarea , vorbestei in sictir si ai sa vezi cum se comporta si asta tio zic din propria experienta ca sunt baiat si am trecut prin astfel de situatii.A si inca ceva ai grija ce faci ca viitorul ti-l faci singura cu mana ta :P deci GooD Luck :*

Admin spunea...

Nimeni nu cred ca e unic in felul lui de exprimare, sunt prostii acumulate de fiecare , gesturi inutile care se iau in functie de acumulari de informatii provenite din anturaj, nu de simturi. In rest oamenii au multe elemente comune ca personalitate, fiecare cauta fericirea, dar toti folosesc filtre in cautari. In mare, cam toata lumea urmareste un interes pur personal, solutia cea mai buna e sa inteleaga lumea asta. Caci e trist la un moment dat sa iti dai seama ca nu stii ce ai gresit, cand de fapt greseala consta in a a nu stii si a nu sustine interesul partenerului.
Insa cand sunt prea multe malformari de proprie personalitate pentru a sustine un interes al partenerului, probabil cel mai bun lucru e sa o lasi balta. Periem periem, dar locul nostru la periere nu mai vine :P

Prietena ta, ar trebui probabil sa se bucure, dar si sa-si reconsidere putin abordarile. Nu intotdeauna lucrururile bune sunt si accesibile , gata de a fi iubite.

F. bun si interesant blogul, felicitari si succes in continuare!