27 mai 2012

La fel si totusi diferit.



Long time,no see.Ei bine,a fost iar o perioada aglomerata pentru mine si nu am avut timp,rabdare si inspiratie sa scriu pe blog.Imi cer scuze fata de cititorii mei,dar chiar nu am putut sau mai bine zis nu am avut ce scrie.
"Iti dai seama ca tot blogul meu e despre tine?"
Cine stie,isi va da seama.Da,cam de asta nu am mai scris pe blog.Pentru ca nu s-a intamplat nimic prea demn de memorat.
In aceasta seara,s-a produs un declic in interiorul meu.Am realizat anumite lucruri si anume,ca nu intotdeauna obtii ceea ce iti doresti,in masura in care iti doresti,asa ca trebuie sa te multumesti doar cu jumatati de masura.Macar atat,daca mai mult nu se poate.
Cat despre cei din jurul meu,imi permiteti sa va ofer cateva sfaturi,nu?
Nu va lasati calcate in picioare de catre acele scursuri ale societatii,care nu stiu decat sa profite de pe urma voastra si sa va raneasca.Invatati sa va impuneti punctele de vedere.Nu mai fiti disperate,pentru ca disperarea e o metoda prin care ii dai satisfactie celui care vrea sa te raneasca.Fiti puternice,si indiferente.Cum am mai scris intr-un post anterior,indiferenta doare cel mai tare.Al naibii de tare.E cea mai puternica arma pe care o poate detine o persoana.Cum e si in cazul meu.Am fost indiferenta si nu am oferit ceea ce o anumita persoana dorea sa obtina,asa ca acum vorbeste in stanga si dreapta lucruri total neadevarate,cu speranta ca ma va rani.Iar asta doar pentru ca si acea persoana la randul ei,s-a simtit ranita din cauza indiferentei si a  unei anumite alegeri ale mele.Imi pare rau,dar vorbele tale chiar nu ma ating la ora actuala.
Urmatoarea problema.Mi s-a spus in seara asta ca,si aici citez :" Mie mi se pare ca ai fost prea rapida."
Ei bine,ce pot zice,asta am simtit ca vreau sa fac.Fiecare isi face alegerile in viata,chit ca sunt corecte sau gresite.Daca facem greseli,le facem,noi dam cu capul de zid ca mai apoi sa invatam o lectie de viata.Nu ma judecati pentru ceea ce fac sau pentru ceea ce simt.Asta sunt eu,si nu ma schimb pentru nimeni si nimic in lume.Voi continua sa fac tot ce imi doresc atat cat voi crede de cuviinta.
Ti-am zis sa faci ce simti,iar tu ai facut.Invata sa nu ai regrete ci sa inveti ceva din ceea ce experimentezi.Pentru ca viata asta e o serie de incercari,e un drum cu suisuri si coborasuri,iar uneori simti pur si simplu impulsul de a face anumite lucruri.Nu regreta nimic,pentru ca astfel frustrarile se aduna inauntrul tau si nu rezolvi nimic.
Iar acum,in incheiere,ultimul sfat pentru altcineva : e perfect asa cum e totul acum,asa cum suntem acum.Si nu uita,la un moment dat o sa treci peste orice ar fi.Totul e sa vrei.Dar sa stii,eu sunt acolo.
O dimineata frumoasa sa aveti!

Un comentariu:

Cosmin spunea...

Multumim mult pentru articol . Sunteti cei mai tari.