05 aprilie 2014

Oldie but goldie.

Hello!Long time,no see again.Stiti,chiar ma gandeam ca era cazul sa mai postez si eu pe blog,nu am mai postat de secole.
Iar astazi o sa scriu despre cineva care nu am scris niciodata de cand am blogul asta,desi a fost mereu alaturi de mine,dar eu am fost prea proasta ignoranta sa-mi dau seama.
O cunosc de doi ani.E adevarat,la inceput nu eram asa apropiate cum suntem acum,dar cu timpul am realizat ca suntem facute din aproape acelasi aluat.
Imi aduc aminte si acum ca atunci cand am cunoscut-o,mi-a lasat impresia unei fete arogante si pline de ea.Dar apoi a venit langa mine pe canapea,si mi-a zis ca ii place cum sunt machiata si daca o pot machia si pe ea.Si asa a inceput totul.Bine,ce e drept,a durat ceva pana sa devenim nedespartite,dar ce avem acum e ceva cu totul special.E genul de prietenie in care avem momente de nebunie extrema,si momente in care ne vine sa ne ucidem una pe cealalta.Momente in care nu am sta departe una de cealalta,si momente in care am fugi mancand pamantul in sensuri opuse.Dar in final,ajungem iar una langa alta.Si asta e grozav.E genul de prietenie in care nu ne-am vazut cu lunile,dar in momentul in care ne-am reintalnit,nu era nimic schimbat. 
Mi-a reprosat de cateva ori ca nu am scris nimic despre ea pe blog.Dar uite,am scris despre alti "prieteni" care unde sunt acum ?Gone,disparuti.In schimb,TU ai ramas langa mine si sper sa ramai mereu,chiar si dupa moarte.Sper ca atunci sa devenim fantome si sa facem misto in continuare de altii,ca doar la asta ne pricepem cel mai bine,nu-i asa ? 
Nu ma pricep sa arat cuiva ca iubesc.Nu stiu,asa mi-e felul.Stiu ca tip la tine uneori,si te cert,dar o fac pentru binele tau,ca daca iti vorbesc frumos,nu intelegi.Si asta din cauza temperamentului tau al naibii de efervescent.
Nici nu am ce sfaturi sa iti dau aici,in mediul virtual.Doar am fost mereu langa tine sa ti le soptesc la ureche.Singurul sfat care ti-l pot da e sa nu mai fi asa impulsiva uneori.Si sa nu te mai lasi niciodata calcata in picioare de toti limbricii de oameni.Meriti mult mai mult,meriti tot ce e frumos si bun.Meriti sa fii iubita,sa fii respectata si la naiba,meriti sa fii tinuta pe un piedestal!Of,bine ar fi sa iei sfaturile astea in considerare macar odata in viata ta! 
Si pe scurt,esti cea mai buna prietena a mea,si te iubesc mult mult mult de toot!!

Niciun comentariu: