28 aprilie 2014

Pitipoanca sau "de ce respira plasticul"

Hai ca acum m-am enervat.Asa ca imi aprind o tigara,si scriu.
Marea mea dilema este: de ce lasa Dumnezeu pitipoancele pe planeta asta?Adica,inteleg intr-un fel.Sunt fete bune.Doar ca e rau pamantul ca le tine.Sunt contrariata.Totul,din punct de vedere fizic in primul rand,e din plastic.E artificial.Si ma intreb de ce respira.Plasticul nu respira.Ele de ce o fac?Si dilema numarul doi: de ce sunt asa placute de majoritatea baietilor?(pentru ca fetele nu plac alte fete,se urasc intre ele de obicei,minus cateva exceptii).Ce e asa placut?Bine,poate gresesc eu,poate sub masca aceea de plastic se ascunde un suflet bun si cald si care te intelege,care are aceleasi conceptii ca si tine,si care scot tot ce e mai bun din tine.Dar eu sunt Toma necredinciosul,pana nu cunosc eu un exemplar de genul,nu cred.Ma enerveaza faptul ca fetele simple,fetele normale,nu sunt bagate in seama.Alea nu sunt placute,ca deh,nu isi scot curul si tatele in evidenta.Scuza-ti-ma ca sunt directa,dar nu imi plac ocolisurile.Pana mea,prea multi dintre voi va uitati doar la fizic si nu si la psihic.Adica,degeaba arati bine,ca un fotomodel,daca atunci cand deschizi gura pute a rahat,nu?
Si e nasol cand fetele alea de treaba si simple incearca sa iti fie prietene,si tu esti prost si le mai iei si pe ele de proaste.Asa ceva e nasol.Foarte nasol.Repet de prea multe ori cuvantul "nasol" dar e blogul meu si scriu ce vreau.
Cum ziceam,sa nu deviez de la subiect.

PIȚIPOANCĂ, pitipoance, s.f. 1. Persoană de gen feminin care se distinge printr-un comportament ostentativ, vulgar, și prin superficialitate; deseori o pițipoancă poate fi regasită în poze indecente pe internet prin care speră să fie remarcată.


Si de ce sa fii prieten cu asa ceva,care atunci cand nu e cu tine,si e cu altii,mananca rahat cu lingurita despre tine?De ceeee?De ce nu sti sa faci diferenta si sa tii naibii oameni buni pe langa tine?De ce pe aia ii ignori?De ce naiba ai vrea sa ignori un om de treaba,care incearca sa iti fie prieten pentru ca ti-a vazut adevarata fata si pentru ca isi doreste asta?
Nu am gasit raspunsul la intrebare.Daca il gaseste cineva,sa ma anunte.

2 comentarii:

Mikyangel spunea...

Pentru ca traim intr-o lume superficiala? :)))

Complicatsitotusisimplu spunea...

Cam asa e,intr-o masura sau alta toti suntem superficiali intr-un anumit punct de vedere.Doar ca unii intrec orice limita...